Apabila Awek Saya Kirim SMS Dan MMS

Semalam saya tidur lewat. Sekarang banyak perkara yang saya perlu fikirkan samada diri sendiri, orang lain dan masa depan.

Apabila mengelamun sendirian ni, banyak la perkara yang kadang-kadang membuatkan diri ketawa sendirian.

Beginilah nasib diri apabila kekasih yang disayangi berada jauh di perantauan kan. Merajuk pulak kan. 3 minggu dah senyap tanpa berita.

Tapi semalam si dia mengirim SMS dan MMS yang membuatkan saya tidak dapat tidur dengan lena. Jantung berdegup kencang, nadi saya ni saya bergetar-getar dan darah bergerak kuat.

Mcam ni ceritanya..

Hp cap ayam saya berbunyi..

Tweet..Tweet..

Terus saya buka hp dan lihat dua mesej berupa MMS dari kekasih saya yang lama tidak bertanya khabar.

Mesejnya berbunyi:

"abang apa khabar? lama tak mesej sebab sibuk dengan shooting sekarang ni. Lagi pun hp Blackberry yang abang bagi dulu rosak. Nanti ada masa kita jumpa. Ni gambar terbaru ayang untuk tatapan abang. rindu abang!"

....
....
....
....

Dalam kegelapan bilik semalam dan dengan hati yang berdebar-debar..

Tak sabar rasanya..


Dia hantar MMs gambar apa ni..


Dan....

Keluar 2 keping gambar dia..



http://yangamat.com/wp-content/uploads/2010/12/lisasurihani.jpg

ni masa ayang nak g shooting semalam.

http://3.bp.blogspot.com/_rrWobdCnCK0/SgLV7xVrdcI/AAAAAAAAASM/skV6C6ZaoeI/s1600/lisa+surihani+profile-2.jpg

ni gambar ayang masa balik rumah tengah hari tadi.




p/s: cerita ni tak da kaitan dengan tuan punya blog. Hanya rekaan semata-mata. Jangan korang dok maki saya pulak!

Comments