Dia ajak kita sekali, penat wo!



Salam. Fuh hari kelas full dari pagi sampai ke tengah hari, makan pun cepat² je kejap tadi.

Penat ada rasa penat. Ditambah pulak pada sebepah petang, ada meeting. Kadangkala berderet² satu minggu.

Kadang kala masuk sekadar nak penuhkan kedatangan saja. Memang tak larat sangat. Kalau jadual hari tu penuh dan padat. Mana ada masa nak berfikir lagi kan.

Harap benda² macam ni walaupun kecik lain kali kena fikirkan la. Kebajikan tetap kena jaga.

Apa² pun masih tetap bersyukur dengan apa yang allah amanahkan. Tetap ditunaikan tanpa ada sedikit kekurangan.

Wei, bulan 8 nampak gaya tak dapat balik. Tiket mahal dan sedang menunggu isteri tersayang bersalin.

Doakan moga apa yang kita harapkan Allah makbulkan. Dia lebih berkuasa dan maha mendengar.

Bye!

Gambar atas tu hiasan semata².
Previous
Next Post »
Post a Comment
Thanks for your comment