Salam Ramadhan Dan Selamat Berpuasa Dari Saya Sekeluarga

July 20, 2012

Assalamualaikum.

Lama rasanya tak coret apa-apa citer kat dalam ni. Sibuk dengan tugasan kerja. Buat soalan dan sebagainya la.

Umum dah tahu kan yang esok unat islam dah memulakan ibadah puasa di bulan ramadhan. Syukur kali ni saya berpuasa sebagai suami kepada seorang wanita yang begitu baik hati.

Ada kurangnya sedikit sebab isteri yang cinta berada jauh di kelantan manakala saya dok di miri. Tak pa la tu mungkin dugaan kecil je kan.

Dikesempatan ini saya nak ucapakan selamat berpuasa kepada semua ahli keluarga sebelah saya dan sebelah keluarga mertua. Maaf sebab tak dapat pelepasan cuti untuk balik dalam masa puasa ni, insya allah saya akan balik 2 hari sebelum raya. Tidak lupa kat rakan-rakan samada online mahupun offline.

Semoga tahun ni, kita sama-sama dapat buat lebih amal ibadat, sentiasa mendapat berkat dan rahmat serta akhir sekali di penghujung nanti kita akan berjumpa dengan malam lailatul qadar. Insya allah.

Saya dan isteri minta ampun dan maaf di atas segala kesalahan dan kesilapan andai kami lakukan.

Comments